انواع کیسه کاغذی و کاربردهای آنها

انواع کیسه کاغذی و کاربردهای آنها

انواع کیسه کاغذی و کاربردهای آنها

کیسه‌های کاغذی یکی از انواع کیسه‌های بسته بندی قدیمی می‌باشند که بیشتر فروشگاه‌ها آن را جایگزین کیسه های پلاستیکی کرده‌اند. کیسه‌های کاغذی در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند و دارای کاربردهای تجاری، شخصی و اداری می‌باشند. در واقع این کیسه‌ها گزینه خوبی برای بسته بندی و مرتب کردن مدارک و اسناد بوده و از طرفی برای بسته بندی محصولات صنایع مختلف نیز استفاده می‌شوند. در ادامه به بررسی انواع کیسه کاغذی و کاربرد هر یک از آنها می‌پردازیم.

 کیسه کاغذی
کیسه کاغذی

کیسه کاغذی از چه موادی تشکیل شده است؟

اصلی‌ترین ماده اولیه که در تولید کیسه و پاکت‌های کاغذی مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاغذ کرافت است. این کاغذ از تراشه‌های چوب تهیه می‌شود و در فرایند تولید کیسه کاغذی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل اصلی استفاده از کاغذ کرافت در تهیه این کیسه‌ها، مقاومت و استحکام بالای آنها در برابر پارگی می‌باشد.

پاکت کرافت دسته دار

از کاغذهای کرافت برای تولید پاکت‌های دسته دار استفاده می‌کنند. قدرت جذب، سازگاری با محیط زیست، مقاومت بالا در برابر پارگی، انعطاف پذیری بالا و قیمت مقرون بصرفه از ویژگی‌های پاکت کرافت دسته دار می‌باشد. این پاکت‌ها در طرح‌های مختلفی همچون پنجره مربعی، پنجره مستطیلی، پنجره دایره‌ای و پنجره طرح دار تولید می‌شوند و برای بسته بندی انواع حبوبات، شکلات، ادویه و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پاکت کاغذی بسته بندی غذا

امروزه بیشتر کافه و رستوران‌ها برای بسته بندی غذاها و محصولات بیرون بر خود از پاکت کاغذی بسته بندی غذا استفاده می‌کنند. این پاکت‌ها در فرایندی کاملا بهداشتی تولید می‌شوند و هیچ آسیبی به مواد غذایی وارد نمی‌کنند. از طرفی مواد غذایی که در این پاکت‌ها بسته بندی می‌شوند از شر حشرات، کپک و قارچ نیز در امان هستند.

پاکت کاغذی پستی

پاکت‌های پستی، نوع دیگری از پاکت و کیسه کاغذی می‌باشند که به روش خاصی تولید می‌شوند. بر روی این پاکت‌ها کادری تعبیه می‌گردد که بتوان اطلاعات گیرنده و فرستنده را بر روی آن نوشت.

ساک‌های کاغذی

ساک‌های کاغذی طرفداران زیادی دارند و افراد مختلف به منظور حمل و جابجایی اجسام و محصولات خود از این ساک‌ها استفاده می‌کنند. این ساک‌ها دسته دار هستند و می‌توانند محصولات زیادی را درون خود جای دهند. از این ساک‌ها می‌توانید در فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها، سوپر مارکت‌ها و… استفاده کنید.

 

ساک کاغذی
ساک کاغذی

کیسه کاغذی کرافت ضد آب

کیسه کاغدی کرافت ضد آب به رنگ سفید و یا زرد می‌باشد. در فرایند تولید این کیسه‌ها از فیلم pp استفاده می‌شود که خاصیت ضد آبی به آن می‌بخشد. این پاکت‌ها با توجه به نیاز مشتری به صورت چند لایه تولید می‌شوند و دارای قابلیت چاپ نیز می‌باشند. از کیسه کاغذی کرافت ضد آب می‌توان برای بسته بندی مصالح ساختمانی، محصولات دارویی، مواد غذایی، پوشاک، میوه و… استفاده کرد.

چه فاکتورهایی ارزش خرید کیسه کاغذی را بالا می‌برند؟

یکسری فاکتورها، ارزش خرید انواع کیسه کاغذی را در مقایسه با کیسه‌های دیگر موجود در بازار بالا می‌برند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

استحکام و مقاومت کیسه های کاغذی

کیسه‌های پلاستیکی که در قدیم برای بسته بندی و جابجایی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفتند به راحتی سوراخ و پاره می‌شدند. این در حالی است که کیسه‌های کاغذی مقاومت و استحکام بالایی در برابر پارگی و سوراخ شدن دارند. به همین منظور می‌توان اجسام سنگین وزن، تیز و برنده را نیز در این کیسه‌ها قرار داد.

محافظت از محیط زیست

بدون تردید یکی از مهمترین فاکتورهایی که ارزش خرید انواع کیسه کاغدی را بالا می‌برد، محافظت از محیط زیست می‌باشد. این کیسه‌ها قابلیت بازیافت و استفاده مجدد دارند و آسیب جدی به محیط زیست وارد نمی‌کنند.

قیمت مقرون بصرفه

برخی از افراد بر این باورند که کیسه‌های پلاستیکی در مقایسه با کیسه‌های کاغذی از نظر اقتصادی مقرون بصرفه‌تر می‌باشند. اما این یک باور غلط است زیرا کیسه‌های کاغذی از نظر اقتصادی مقرون بصرفه‌تر بوده و از طرفی می‌توان از آنها چندین مرتبه استفاده کرد.

حفظ ماندگاری و بالا بردن دوام مواد غذایی

کیسه‌های کاغذی باعث در امان ماندن مواد غذایی از آفتاب می‌شوند و می‌توان برای مدت نسبتا طولانی، مواد غذایی مختلف را در این کیسه‌ها نگهداری کرد. این کیسه‌ها دارای منافذی به منظور گردش هوا می‌باشند و از کپک زدن مواد غذایی جلوگیری می‌کنند.

دارای قابلیت چاپ

کیسه‌های کاغذی در مقایسه با کیسه های پلاستیکی فضای نسبتا بیشتری را برای اجرای طرح چاپ فراهم می‌کنند. شما می‌توانید اطلاعات برندتان را به صورت تک رنگ یا چند رنگ با طراحی دلخواه بر روی این پاکت‌ها چاپ کنید. این موضوع می‌تواند باعث جلب اعتماد مشتری به برند و محصولات شما شود و همچنین زیبایی چشمگیری خواهد داشت.

ابعاد و اندازه کیسه ها و پاکت های کاغذی

ابعاد و اندازه کیسه‌های کاغذی با توجه به نیاز مشتری تعیین می‌شود. در واقع این کیسه‌ها دارای چندین سایز استاندارد می‌باشند که می‌توانید متناسب با نوع محصول و کاربری خود یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید. گروه تولیدی آپادانا این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده که بتوانید کیسه و پاکت‌های کاغذی را در ابعاد و اندازه دلخواه سفارش دهید.

قیمت کیسه کاغذی

قیمت انواع کیسه‌های کاغذی با یکدیگر متفاوت است. به طور کلی قیمت این کیسه‌ها با توجه به فاکتورهایی همچون تعداد کیسه های سفارشی، ابعاد کیسه، طراحی و چاپ کیسه، نوع کیسه، نوع کاغذ بکار رفته در تولید کیسه و… تعیین می‌شود. به منظور اطلاع از قیمت کیسه کاغذی مدنظرتان با کارشناسان گروه تولیدی آپادانا در تماس باشید.

قیمت کیسه کاغذی
قیمت کیسه کاغذی

خرید کیسه و پاکت کاغذی از گروه تولیدی آپادانا

در این مقاله به بررسی انواع پاکت‌ها و کیسه‌های کاغذی و کاربرد هر یک از آنها پرداخته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم به جای خرید و استفاده از کیسه‌های پلاستیکی به سراغ خرید کیسه کاغذی بروید. خرید کیسه کاغذی علاوه بر اینکه از نظر اقتصادی مقرون بصرفه می‌باشد، آسیب کمتری به محیط زیست نیز وارد می‌کند.

خرید کیسه کاغذی از گروه تولیدی آپادانا که یکی از مراکز معتبر تولید کیسه و گونی در اصفهان می‌باشد، امکان پذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید انواع کیسه کاغذی با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *