کیسه کامپوزیت چیست؟

کیسه کامپوزیت چیست؟

کیسه کامپوزیت چیست؟

یکی از انواع کیسه‌های بسته بندی که می‌توان از آن برای بسته بندی محصولات خوراکی و غیر خوراکی استفاده کرد، کیسه کامپوزیت است. این کیسه با توجه به ابعادی که دارد می‌تواند برای بسته بندی محصولات تا وزن 50 کیلوگرم استفاده شود. کیسه کامپوزیت مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد و می‌تواند از محتویات داخل کیسه به خوبی نگهداری کند.

گروه تولیدی آپادانا با توجه به نیاز مشتری، کیسه کامپوزیت را در سایز و تراکم سفارشی تا 6 رنگ چاپ تولید می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این کیسه‌ها بپردازیم.

کیسه کامپوزیت
کیسه کامپوزیت

کاربرد کیسه کامپوزیت

از مهمترین کاربردهای کیسه کامپوزیت به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • بسته بندی محصولات غذایی
  • بسته بندی انواع پودرهای خوراکی و صنعتی
  • بسته بندی مواد معدنی
  • بسته بندی محصولات بهداشتی
  • بسته بندی خوراک دام و طیور
  • بسته بندی محصولات دارویی
  • بسته بندی خشکبار، حبوبات و ادویه جات
  • بسته بندی قهوه، شکلات، شیرینی، چایی، آجیل و تنقلات
  • بسته بندی محصولات کشاورزی، بذر و غلات

با توجه به مواردی که برای کاربردهای کیسه کامپوزیت بیان کرده‌ایم، در واقع این کیسه همه منظوره بوده و تمامی صنایع می‌توانند برای بسته بندی محصولات خود از آن استفاده کنند.

ویژگی‌های کیسه کامپوزیت

  • استحکام و مقاومت بالا در برابر وزن اجسام تا 50 کیلوگرم
  • حمل و نگهداری آسان
  • دارای قابلیت چاپ پذیری بالا
  • مقاوم در برابر رطوبت، پارگی، پوسیدگی و ضربه
  • امکان تولید در ابعاد و ضخامت‌های مختلف

تولید کیسه کامپوزیت در ابعاد و ضخامت سفارشی

کیسه کامپوزیت در ابعاد و ضخامت‌های مختلف برای بسته بندی مواد و محصولات سنگین وزن و سبک وزن تولید می‌شود. به همین منظور هیچ محدودیتی در تعیین ابعاد و ضخامت این کیسه نخواهید داشت و می‌توانید با توجه به نوع محصول و حجمی از محصول که قصد بسته بندی آن را دارید، ابعاد و ضخامت کیسه کامپوزیت را انتخاب کنید. جهت سفارش کیسه کامپوزیت با ابعاد و ضخامت دلخواه می‌توانید با کارشناسان گروه تولیدی آپادانا در تماس باشید و اطلاعاتی از محصولات خود را در اختیار آنها قرار دهید تا بتوانند به شما در خرید کیسه کامپوزیت کمک کنند.

انواع کیسه کامپوزیت

با توجه به مواردی که بیان شد کیسه کامپوزیت دارای کاربردهای گسترده‌ای می‌باشد به همین منظور برای کاربری های مختلف توسط متریال‌های متنوع و به صورت تک لایه و یا چند لایه تولید می‌شود که در این بخش به معرفی انواع مختلف این کیسه‌ها می‌پردازیم.

کیسه کامپوزیت با روکش کاغذ سفید

این نوع از کیسه‌های کامپوزیت سه لایه بوده و نسبت به انواع کیسه های دیگر از زیبایی ظاهری بالایی برخوردار است. این کیسه قابلیت چاپ تا 6 رنگ را دارد و می‌توانید اطلاعات برند خود را به راحتی بر روی آن طراحی و چاپ کنید. از کیسه کامپوزیت با روکش کاغذ سفید برای بسته بندی حبوبات، خشکبار، کودهای کشاورزی و بسته بندی خوراک دام و طیور استفاده می‌کنند.

کیسه کامپوزیت با روکش کاغذ سفید
کیسه کامپوزیت با روکش کاغذ سفید

کیسه کامپوزیت با روکش کاغذ لمینت

وجه تمایز این کیسه با کیسه قبلی، مقاومت بالا در برابر رطوبت است. به همین منظور از کیسه کامپوزیت با روکش کاغذ لمینت برای بسته بندی محصولات حساس به رطوبت استفاده می‌کنند. این کیسه نیز از قابلیت چاپ برخوردار بوده و چاپ براق و زیبایی خواهد داشت.

کیسه کامپوزیت کاغذ کرافت

یکی پرفروش‌ترین کیسه‌های کامپوزیت، کیسه کامپوزیت کاغذ کرافت می‌باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این کیسه می‌توان به قیمت پایین آن نسبت به انواع کیسه‌های کامپوزیت، قابلیت چاپ، قابلیت تولید در ابعاد و اندازه‌های سفارشی، مقاومت بالا در برابر وزن بالا، سهولت در حمل و جابجایی محصول اشاره کرد.

مزایای استفاده از کیسه کامپوزیت

وجود لایه‌های متعدد یکی از مزایای استفاده از کیسه کامپوزیت می‌باشد که باعث مقاومت بالای آن در برابر پارگی شده است. از طرفی وجود لایه‌های میانی از محتویات داخل کیسه در برابر رطوبت و عوامل محیطی محافظت می‌کند.

از دیگر مزایای استفاده از کیسه کامپوزیت می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. با این وجود صنایع مختلف برای بسته بندی محصولاتشان می‌توانند از این کیسه استفاده کنند. همچنین امکان سفارش این کیسه در ابعاد و سایزهای مختلف وجود دارد.

طراحی و چاپ کیسه کامپوزیت

یکی از مهمترین مواردی که امروزه می‌توانید به منظور افزایش رونق کسب و کار خود از آن بهره بگیرید، تبلیغات است. تبلیغات اجازه دیده شدن به کسب و کار شما می‌دهد و مهمترین گام در جهت افزایش فروش می باشد. به همین منظور آپادانا امکان طراحی و چاپ کیسه را نیز فراهم کرده است. شما مشتریان عزیز می‌توانید اطلاعات برند خود همچون نام و نشان تجاری، اطلاعات تماس، اطلاعات محصول، آدرس و… را در اختیار گروه تولیدی آپادانا قرار دهید تا اطلاعات شما را با طراحی مناسب بر روی کیسه کامپوزیت چاپ کنیم.

طراحی و چاپ کیسه کامپوزیت در آپادانا توسط دستگاه‌های دیجیتال و پیشرفته به همراه مواد اولیه و رنگ‌های با کیفیت انجام می‌شود. به گونه‌ای که چاپ روی کیسه به راحتی در برابر رطوبت، آب و تغییرات دما از بین نمی‌رود و ماندگاری بالایی دارد.

 

طراحی و چاپ کیسه کامپوزیت
طراحی و چاپ کیسه کامپوزیت

قیمت کیسه کامپوزیت

در فرایند تولید کیسه کامپوزیت از مواد زیادی استفاده می‌شود. قیمت این مواد نیز با نوسانات بسیاری در بازار رو به رو است. به همین منظور نمی‌توان قیمت پایه و ثابتی را برای این کیسه بیان کرد. با این وجود عواملی همچون قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی، ابعاد و ضخامت، نوع طراحی و چاپ، نوع کیسه و… در تعیین قیمت کیسه کامپوزیت تاثیر گذار است.

خرید کیسه کامپوزیت از گروه تولیدی آپادانا

یکی از مهمترین مواردی که در خرید کیسه کامپوزیت باید مدنظر قرار دهید تا بتوانید این کیسه را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید، انتخاب تولید کنندگان معتبر و مطرح می‌باشد. خرید کیسه کامپوزیت از گروه تولیدی آپادانا امکان پذیر است. آپادانا در زمینه تولید انواع کیسه و گونی فعالیت می‌کند و افتخار همکاری با شرکت‌ها و کارخانجات بسیاری را داشته است. آپادانا از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص در تولید کیسه و گونی بهره گرفته است. با این وجود محصولات تولیدی ما از نظر کیفیت با هیچ تولیدی قابل مقایسه نبوده و همواره توانسته‌ایم رضایت صد در صدی مشتریان خود را جلب کنیم.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *