کیسه چاپ تصویر

کیسه چاپ تصویر

هر شرکت تولیدی و هر محصولی دارای نام و اعتبار می‌باشد و با آن نام شناخته می‌شود. محصولات تولیدی برای شناخته شدن در مرحله اول نیاز به نامگذاری صحیح دارند و این نامگذاری با یک لوگو زیبا و طراحی برای اسم و مشخصات تجاری، چاپ روی بسته بندی، اعتبار محصول را بالا برده و این طراحی برای همیشه در ذهن متقاضیان محصول می‌ماند. کیسه یکی از موارد بسته بندی محصول است که باید نام و اعتبار محصول روی آن چاپ شود. چاپ کیسه یا چاپ گونی به بالا رفتن فروش و اعتبار محصول کمک بسزایی می‌کند. شما با خرید از ما که معتبرترین مرکز چاپ گونی و کیسه در اصفهان است از پیشرفت برند خود اطمینان حاصل می‌کنید.

 

کیسه چاپ تصویر
کیسه چاپ تصویر

ویژگی چاپ کیسه

نیاز جامعه امروزی در زمینه ارائه بهترین چاپ به گونه‌ای است که برای محصولات مختلف، باعث شناخته شدن برند و افزایش اعتبار آنها در بازار فروش و رونق پیدا کردن در عرضه محصول می‌شود. چاپ کیسه در اصفهان به صورتی طراحی می‌شود که با رنگ و طرح حرفه‌ای ،کاملا زیبا و چشمگیر دیده شده تا مشتریان را به خود جذب کند. کیسه چاپ تصویر یک ایده‌ی هوشمندانه برای تبلیغ یک محصول است به گونه‌ای که هر مشتری  این کیسه را در دست داشته باشد به صورت ناخود آگاه برند محصولی که در کیسه است را در معرض نمایش قرار می‌دهد و این بهترین و در عین حال کم‌ خرج ترین تبلیغ محسوب می‌شود.

انواع چاپ برای کیسه

  • چاپ رنگ نقطه‌ای
  • چاپ مروارید و زرق و برق
  • چاپ دیجیتال
  • چاپ انتقال حرارت
  • چاپ نئون

آپادانا با چاپ کیسه در اصفهان تمامی چاپ‌ها را برای شما انجام‌ می‌دهد فقط کافیست با مشاوره گرفتن از تیم ما محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید از آنجایی که گروه تولیدی آپادانا در زمینه چاپ کیسه در اصفهان یکی از معتبر‌ترین مراکز چاپ گونی و کیسه در اصفهان است از خرید خود مطمئن باشید در ادامه برخی از انواع چاپ را که انجام می‌دهیم به اختصار توضیح می‌دهیم.

چاپ رنگ نقطه‌ای

محبوب‌ترین و اقتصادی‌ترین شکل کیسه چاپ تصویر این نوع است که در آن رنگدانه‌های جوهر از طریق یک صفحه نمایش شبکه‌ای به پارچه کیسه منتقل می‌شوند و اجازه این را می‌دهند تا جوهر خشک شود. در این کیسه چاپ تصویر رنگ‌ها تند و پر جنب‌و‌جوش به نظر می‌رسند این تکنیک بیشتر برای لوگو‌ها، پیام‌ها و سایر آثار هنری که در آن خطوط و رنگ‌های متمایز دارد بهترین است.

چاپ مروارید و زرق و برق

 رنگ مروارید اثر رنگارنگی به انتخاب شما می‌دهد چاپ زرق و برق هم گزینه خوبی برای برجسته کردن و اضافه کردن مقداری درخشش به چاپ کیسه شما می‌دهد. این کیسه چاپ تصویر به خوبی با طرح‌های جسورانه و خطوط پیچیده کار می‌کند.

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال بر روی کیسه جزئیات واضح و دقیق را برای هر طرحی ارائه می‌دهد در این چاپ کیسه از قطرات کوچک جوهر استفاده می‌شود که یک سر چاپ جوهر افشان روی کیسه قرار می‌گیرد که چاپی با کیفیت را تحویل می‌دهد این چاپ روی مخلوط پلی‌پنبه یا پارچه پلی‌استر چاپ فوق‌العاده‌ای دارد در عین حال این گران‌ترین روش چاپ موجود است.

چاپ انتقال حرارت

این تکنولوژی استفاده از حلال‌ها را در فرآیند چاپ کاهش داده و توانایی ارائه یک خروجی فوق‌العاده در بین رنگ‌های چاپ را دارد این چاپ کیسه قابلیتی دارد که در برخی شرایط مانند یک برچسب به‌ نظر برسد وانجام این چاپ مدت زمان زیادی طول می‌کشد. ما این نوع چاپ را به عنوان گزینه اول توصیه نمی‌کنیم.

چاپ نئون

در این چاپ کیسه ما می‌توانیم با استفاده از جوهر فلورسنت در فرآیند چاپ صفحه نمایش، به چاپ نئون دست یابیم پایان این چاپ بسیار زیبا و فوق‌العاده است.

انواع چاپ گونی

  • چاپ سیلک (ابریشم)
  • چاپ فلکسوگرافی
  • چاپ گراور
  • چاپ صفحه نمایش

 چاپ کیسه بافته شده یا همان چاپ گونی که دنیای کاملاً جدیدی از طراحی گونی را باز می‌کند که انواع چاپ گونی در گروه تولیدی آپادانا در اصفهان که معتبرترین مرکز چاپ گونی و کیسه در اصفهان است موجود هستند. که توضیح مختصری درباره‌ی انواع چاپ گونی که در شرکت چاپ گونی در اصفهان انجام می‌شود را بیان می‌کنیم.

انواع چاپ گونی
انواع چاپ گونی

چاپ سیلک (ابریشم)

این روش چاپ مبتنی بر شابلون است و به قدیمی‌ترین شکل چاپ گونی در اصفهان مشهور است. از آنجا که چاپ ابریشم کار خود را با استفاده از شابلون انجام می‌دهد ما می‌توانیم از پارچه ابریشم برای ساخت شابلون استفاده کنیم. چاپ سیلک اسکرین یا چاپ ابریشمی برای طراحی‌های گرافیکی روی گونی سودمند هستند.

چاپ فلکسوگرافی

چاپ فلکسوگرافی در برابر سایر روش‌های چاپ نسبتاً جدید است و به طور گسترده‌ای برای چاپ گونی‌هایی از جنس پلی‌پروپیلن استفاده می‌شود این روش چاپ در قرن نوزدهم توسعه یافت. در این روش از لاستیک نازک به عنوان صفحه چاپ استفاده می‌شود از آنجا که لاستیک انعطاف‌پذیر است بهترین روش برای چاپ محسوب می‌شود. این روش چاپ کارآمد و ماندگاری بسیار طولانی دارد به همین دلیل است که روز به روز محبوب‌تر شده است.

چاپ گراور

این روش چاپ قدیمی‌تر از چاپ فلکسوگرافی است. یکی از مزایای گسترده این روش این است که برای چاپ‌های پشت سر هم و طولانی بسیار مناسب است به دلیل پیکربندی عالی این فرآیند توسط بسیاری از صنایع بسته‌بندی مورد قدردانی قرار گرفته است. چاپ گونی نیاز به یک سیستم چاپ دارد که سریع و اثر چاپ را برای مدت طولانی حفظ کند.

چاپ صفحه نمایش

در فرآیند چاپ صفحه نمایش دستی از پارچه مش استفاده می‌شود که جزء اصلی چاپ گونی در اصفهان است. این سیستم چاپ برای طرح‌های کوچک یا در صورتی که مواد کم باشد استفاده می‌شود که برای یک یا دو رنگ به صرفه است اگر طراحی شما بیش از دو رنگ دارد بهتر است از چاپ خودکار صفحه استفاده کنید این روش برای چاپ آرم‌ها، نام شرکت، نام تجاری و… مناسب است.

سفارش کیسه چاپ تصویر

کیسه چاپ تصویر در انواع مختلف، طیف گسترده‌ای از کیسه‌ها را ارائه می‌دهد ما معتبرترین مرکز چاپ گونی و کیسه در اصفهان هستیم و بر روی انواع کیسه و گونی طراحی و چاپ انجام می‌دهیم.

خرید کیسه در معتبرترین مرکز چاپ گونی و کیسه در اصفهان می‌تواند برای یک کسب‌وکار دولتی یا غیردولتی یا برای اهداف دیگر استفاده شود چاپ گونی در اصفهان و چاپ کیسه در اصفهان می‌تواند یک چاپ رنگی در یک طرف یا هر دو طرف کیسه باشد همچنین کیسه چاپ تصویر به دلخواه شما انتخاب و طراحی می‌شود.

با انتخاب از شرکت ما نام و اعتبار محصول خود را ماندگار کنید.