کیسه خوراک دام و طیور

کیسه خوراک دام و طیور

کیسه‌هایی که برای بسته بندی خوراک دام و طیور مورد استفاده قرار می‌گیرند باید مقاومت بالایی در برابر رطوبت، نفوذ باکتری و قارچ، نور، آب و به طور کلی عوامل بیرونی داشته باشند. به همین منظور گروه تولیدی آپادانا اقدام به تولید کیسه خوراک دام و طیور با کیفیت کرده است. کیسه خوراک دام و طیور معمولا کامپوزیت می‌باشد تا بتواند از محتویات خود به خوبی نگهداری کند. اگر قصد خرید کیسه خوراک دام و طیور را دارید تا انتها با ما همراه باشید تا شما را به این محصول منحصر بفرد آشنا کنیم.

کیسه خوراک دام و طیور
کیسه خوراک دام و طیور

ویژگی‌های کیسه خوراک دام و طیور

زمانی که به سراغ خرید کیسه خوراک دام و طیور می‌روید مسلما از فروشنده می‌خواهید که شما را از ویژگی‌های این گونی آگاه کند تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. از مهمترین ویژگی‌های این کیسه به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

قابلیت چاپ

کیسه خوراک دام و طیور این قابلیت را دارد که نام تجاری، توضیحات محصول، توضیحات نگهداری محصول، اطلاعات تماس و… را بر روی آن چاپ کنید. به همین منظور این کیسه‌ها ابزار مناسبی برای تبلیغات کسب و کار شما می‌باشند. شما می‌توانید اطلاعات مدنظرتان را در اختیار گروه تولیدی آپادانا قرار دهید تا اطلاعات شما را با رنگ و اندازه دلخواهتان بر روی کیسه خوراک دام و طیور چاپ کنند.

سازگاری با محیط زیست

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که در هنگام تولید کیسه خوراک دام و طیور در نظر گرفته می‌شود، سازگاری این کیسه با محیط زیست است. به گونه‌ای که تجزیه پذیر می‌باشد و چنانچه به طور کامل خراب نشده باشد می‌توان آن را بازیافت کرد. با این وجود دور ریختن این کیسه نیز به طبیعت و محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کند.

ضد آب

یکی از مهمترین ویژگی‌های کیسه خوراک دام و طیور، ضد آب بودن آن است. در واقع در تولید این کیسه‌ها از پلی پروپیلن استفاده شده است که باعث ضد آب شدن این کیسه شده است. با این وجود با خیال راحت می‌توانید خوراک دام و طیور را در این کیسه‌ها بسته بندی و نگهداری کنید.

ضد آفتاب

در تولید کیسه خوراک دام و طیور از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است، به گونه‌ای که این کیسه در برابر تابش مستقیم نور خورشید هیچ گونه آسیبی نمی‌بیند و دچار پوسیدگی نمی‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید محصولات خود را در یک مکان سر باز نگهداری کنید، این کیسه‌ها بهترین انتخاب برای شما می‌باشند.

استحکام و مقاومت بالا در برابر تحمل وزن سنگین

حجم زیادی از خوراک دام و طیور را می‌توانید در این کیسه نگهداری کنید. زیرا از مقاومت بالایی برخوردار است.

مقاومت در برابر نفوذ حشرات

از آنجایی که خوراک دام و طیور باید به دور از حشرات نگهداری شوند، کیسه خوراک دام و طیور را به گونه‌ای تولید کرده‌ایم که هیچ حشره‌ای نتواند به داخل کیسه و محتویات آن نفوذ کند. بنابراین این کیسه انتخاب بسیار خوبی برای نگهداری محصولات شما و دور ماندن محصولات ازحشرات و آسیب‌های احتمالی آنها همچون قارچ و کپک می‌باشد.

مقاومت در برابر رطوبت

از آنجایی که معمولا خوراک دام و طیور در انبار نگهداری می‌شوند، کیسه‌ای که برای بسته بندی آنها انتخاب می‌کنید باید ضد رطوبت باشد. به همین منظور آپادانا در تولید کیسه خوراک دام و طیور قابلیت ضد رطوبت بودن را نیز در نظر گرفته است.

امکان سفارش در سایز و اندازه دلخواه

با توجه به حجم محصولات و خوراک دام و طیور خود می‌توانید این کیسه را در سایز و ابعاد دلخواه سفارش دهید.

چاپ روی کیسه خوراک دام و طیور در آپادانا

بسیاری از صنایع برای تبلیغ برند خود، نام تجاری، اطلاعات تماس، آدرس، محصولات تولیدی و… را بر روی کیسه چاپ می‌کنند. به همین منظور ما در گروه تولیدی آپادانا این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده‌ایم که اطلاعات برندتان را بر روی کیسه‌های تولیدی چاپ کنیم. چاپ کیسه و گونی در آپادانا با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته انجام می‌شود. به همین منظور نباید نگران تغییر رنگ و از بین رفتن رنگ چاپ روی کیسه و گونی باشید.

سفارش کیسه خوراک دام و طیور به صورت عمده

از آنجایی که بسیاری از افراد خوراک دام و طیور را به صورت عمده در انبار ذخیره می‌کنند، کیسه‌های مورد نیاز را نیز باید به صورت عمده خریداری کنند. خرید عمده کیسه خوراک دام و طیور این امکان را به مشتری می‌دهد که کیسه‌ها را با قیمت مناسب‌تری خریداری کند. زیرا قیمت خرید هر عدد کیسه به صورت عمده با خرید کیسه به صورت تعدادی و جزئی تفاوت دارد. همچنین از نظر حمل و جابجایی نیز مقرون بصرفه‌تر می‌باشد.

قیمت کیسه خوراک دام و طیور

قیمت کیسه خوراک دام و طیور را نمی‌توانیم به صورت دقیق و ثابت بیان کنیم. با این وجود اگر قصد اطلاع از قیمت کیسه خوراک دام و طیور و انواع کیسه و گونی در اصفهان را دارید می‌توانید با مشاوران آپادانا در تماس باشید. قیمت کیسه خوراک دام و طیور به عواملی همچون تعداد کیسه‌های سفارشی، اندازه و ابعاد کیسه‌ها، چاپ کیسه و… بستگی دارد.

قیمت کیسه خوراک دام و طیور
قیمت کیسه خوراک دام و طیور

خرید کیسه خوراک دام و طیور از گروه تولیدی آپادانا

اگر برای بسته بندی و حمل خوراک دام و طیور خود به دنبال کیسه‌های با کیفیت با قیمت مناسب هستید، از خرید کیسه خوراک دام و طیور از گروه تولیدی کیسه و گونی آپادانا غافل نشوید. در آپادانا تمامی کیسه‌ها و گونی‌ها با دستگاه‌ها و ماشین آلات پیشرفته با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می‌شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید کیسه خوراک دام و طیور، خرید کیسه صدفی، خرید کیسه لمینت، خرید کیسه کاغذی و انواع کیسه و گونی اصفهان با مشاوران آپادانا در تماس باشید.