هر آنچه باید در رابطه با چاپ کیسه و گونی بدانید.

هر آنچه باید در رابطه با چاپ کیسه و گونی بدانید.

هر آنچه باید در رابطه با چاپ کیسه و گونی بدانید.

یکی از روش‌هایی که کسب و کارهای مختلف می‌توانند به عنوان تبلیغات از آن استفاده کنند، چاپ روی کیسه و گونی می‌باشد. به عنوان مثال اگر شما محصولاتی همچون برنج را تولید و روانه بازار می‌کنید بهتر است برای بسته بندی محصول خود از کیسه‌های مخصوص استفاده کنید. کیسه برنج در گروه تولیدی آپادانا با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌شود. چاپ کیسه برنج این امکان را به شما می‌دهد که برند و کسب و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنید. همچنین اگر کیسه‌های شما دارای نام و نشان تجاری باشند، افراد بیشتری به کسب و کار و محصول شما اعتماد می‌کنند و فروشتان افزایش می‌یابد.

در فرایند تولید انواع گونی از الیاف‌های مختلفی استفاده می‌شود. پر فروش‌ترین گونی‌های موجود در بازار، گونی‌های پلاستیکی، گونی‌های کنفی و گونی‌های پارچه‌ای هستند. حال تشخیص اینکه چه نوع چاپی برای هر گونی مناسب است، کاری تخصصی می‌باشد و آپادانا این کار را برای شما انجام می‌دهد.

ما در گروه تولیدی آپادانا نکاتی را در ادامه بیان می‌کنیم تا بتوانید با چاپ کیسه و گونی بیشتر آشنا شوید. تا انتها با ما همراه باشید.

چاپ کیسه و گونی
چاپ کیسه و گونی

چاپ گونی پلاستیکی لمینت شده

همانطور که از نام این گونی‌ها مشخص است در فرایند تولید از یک لایه لمینت برای این گونی‌ها استفاده می‌شود. لمنیت نیز ماده‌ای پلاستیکی و فشرده می‌باشد که باعث افزایش استحکام گونی و ضد آب کردن آن می‌شود. چاپ گونی‌های پلاستیکی لمینت شده در آپادانا انجام می‌شود.

چاپ کیسه‌های کامپوزیت

کیسه‌های کامپوزیت برای بسته بندی مواد و محصولات صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. اندازه و ابعاد این کیسه‌ها با توجه به نیاز مشتری مشخص می‌شود. در فرایند تولید کیسه‌های کامپوزیت از موادی استفاده می‌شود که عملیات چاپ بر روی آنها راحت است.

چاپ کیسه‌های پارچه ای

دستگاه‌های چاپی که برای چاپ کیسه‌های پارچه‌ای استفاده می‌شوند با دستگاه‌های چاپی که برای کیسه‌های پلاستیکی استفاده می‌شوند متفاوت می‌باشند. کیسه‌های پارچه‌ای با توجه به بافتی که دارند، چاپ آنها آسان است.

چاپ کیسه‌های پارچه ای
چاپ کیسه‌های پارچه ای

چاپ کیسه پلی پروپیلن

ماده اصلی که فرایند تولید کیسه پلی پروپیلن مورد استفاده قرار می‌گیرد، ماده‌ای پلیمری به نام پلی پروپیلن می‌باشد که نسبت به پلی اتیلن کمی شفاف‌تر است. چاپ کیسه پلی پروپیلن نیازمند فرایندهای خاصی می‌باشد که بتوان از پخش شدن جوهر بر روی کیسه جلوگیری کرد. به همین منظور آپادانا از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته برای چاپ این نوع کیسه استفاده می‌کند.

انواع روش‌های چاپ کیسه و گونی

از روش‌های مختلفی به منظور طراحی و چاپ کیسه و گونی استفاده می‌کنند که از رایج‌ترین آنها به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • چاپ هلیو: چاپ هلیو یکی از انواع روش‌های چاپی می‌باشد که می‌توان بر روی کاغذ، مقوا، پارچه و انواع کیسه و گونی پیاده سازی کرد. این چاپ به کمک رول‌های نرمی که از قابلیت چاپ برخوردارند انجام می‌شود.
  • چاپ فلکسو: چاپ فلکسو با استفاده از کلیشه‌های چاپی انجام می‌شود. این چاپ به صورت لیزری است.
  • چاپ سیلک: یکی دیگر از انواع روش‌های چاپ کیسه و گونی، چاپ سیلک می‌باشد که برای چاپ کیسه و گونی در تعداد کم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • چاپ افست: از چاپ افست برای چاپ کیسه‌های کاغذی در تیراژ بالا استفاده می‌کنند.

نحوه چاپ کیسه و گونی

عملیات چاپ کیسه و گونی با توجه به نوع کیسه و گونی متفاوت می‌باشد و این کار توسط دستگاه‌ها و ماشین آلات مختلفی انجام می‌شود. به عنوان مثال امروزه برای چاپ روی کیسه‌های پارچه‌ای از دستگاه‌های دیجیتال استفاده می‌کنند. اما در مقابل برای چاپ کیسه‌های لمینتی و پلاستیکی از دستگاه‌های سیلک کمک می‌گیرند. گروه تولیدی آپادانا دارای ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته‌ای در زمینه چاپ کیسه و گونی است.

چه کیسه و گونی‌هایی قابلیت چاپ دارند؟

شاید اکنون این سوال برای شما پیش بیاید که چه کیسه و گونی‌هایی قابلیت چاپ دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اکثر کیسه و گونی‌ها از قابلیت چاپ برخوردارند. به همین منظور فرقی نمی‌کند که زمینه فعالیت شما چیست و برای محصولات خود از چه کیسه و گونی استفاده می‌کنید، شما می‌توانید طراحی و چاپ را روی کیسه و گونی‌های خود انجام دهید. از رایج‌ترین کیسه و گونی‌هایی که در آپادانا طراحی و چاپ می‌شوند می‌توان به کیسه برنج، کیسه خوراک دام و طیور، کیسه کنسانتره، کیسه سبوس، کیسه کود، کیسه opp، کیسه لمینت، کیسه کامپوزیت و… اشاره کرد.

ساخت کلیشه چاپ

برای چاپ انواع کیسه و گونی به کلیشه‌های چاپی مخصوص نیاز دارید. برخی از مشتریان کلیشه‌های خود را از قبل در اختیار دارند و می‌توانند برای چاپ کیسه و گونی‌های خود از کلیشه‌های قبلی استفاده کنند. در مقابل برخی از مشتریان تمایل به ساخت کلیشه‌های چاپی جدید دارند که این کار را آپادانا برای آنها انجام می‌دهد و کلیشه‌های چاپی اختصاصی برای آنها می‌سازد.

هزینه چاپ کیسه و گونی

هزینه چاپ کیسه و گونی در اصفهان با توجه به عواملی همچون نوع کیسه و گونی، تعداد چاپ، نوع چاپ، تک رنگ یا چند رنگ بودن چاپ و طرح چاپ تعیین می‌شود. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که چاپ‌هایی که با دستگاه‌های پیشرفته و مدرن زده می‌شوند قیمت بیشتری نسبت به چاپ‌های معمولی دارند. زیرا این چاپ‌ها در برابر تغییرات دما، رطوبت و آب تغییر شکل نمی‌دهند و شکل اولیه خود را حفظ می‌کنند.

به منظور استعلام قیمت چاپ کیسه و گونی با کارشناسان فروش گروه تولیدی آپادانا در تماس باشد. آپادانا با استفاده از متریال‌های درجه یک به کمک دستگاه‌ها و ماشین آلات مدرن و پیشرفته بهترین نوع چاپ را برای کیسه و گونی در نظر گرفته است.

هزینه چاپ کیسه و گونی
هزینه چاپ کیسه و گونی

چاپ کیسه و گونی در اصفهان

چاپ کیسه و گونی در اصفهان توسط ما یعنی گروه تولیدی آپادانا انجام می‌شود. آپادانا با ربع قرن تجربه درخشان در زمینه تولید انواع کیسه و گونی و چاپ کیسه و گونی مفتخر است که می‌تواند خدماتی را به شما عزیزان ارائه نماید. شما عزیزان هیچ گونه محدودیتی در سفارش گونی و کیسه و همچنین چاپ روی کیسه و گونی ندارید و می‌توانید با توجه به نیاز مجموعه خود، سفارش خود را در آپادانا ثبت کنید. تیم متخصص آپادانا با بهره گیری از مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه طراحی و چاپ کیسه وگونی، با کیفیت‌ترین خدمات چاپ کیسه و گونی در اصفهان را به شما ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *