معرفی بهترین گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

معرفی بهترین گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

معرفی بهترین گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

در انتخاب و خرید گونی بسته بندی مصالح ساختمانی باید فاکتورهایی را مدنظر قرار دهید تا بتوانید بهترین گونی را انتخاب و خریداری کنید. عدم توجه به هر یک از این فاکتورها می‌تواند باعث خراب شدن مصالح ساختمانی گردد. انواع گونی و کیسه بسته بندی مصالح ساختمانی در آپادانا تولید می‌شود و شما عزیزان می‌توانید این گونی و کیسه‌ها را در ابعاد دلخواه سفارش دهید. آپادانا در این مقاله قصد دارد به معرفی بهترین گونی بسته بندی مصالح ساختمانی بپردازد پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

گونی بسته بندی مصالح ساختمانی
گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

ویژگی گونی‌های بسته بندی مصالح ساختمانی

معمولا برای بسته بندی مصالح ساختمانی از انواع گونی‌های پلاستیکی استفاده می‌کنند. زیرا این گونی‌ها مقاومت بالایی در برابر وزن سنگین مصالح دارند و همچنین مانع از ورود آب می‌گردند. در این بخش به بررسی ویژگی‌های این گونی‌ها می‌پردازیم.

ممانعت از ورود آب

یکی از عواملی که می‌تواند باعث خراب شدن شن، ماسه، سیمان و انواع مصالح ساختمانی شود، آب است. به همین منظور باید گونی‌هایی برای بسته بندی این مصالح استفاده شود که ضد آب باشند.

دارای قابلیت چاپ

چاپ کیسه یکی از مهمترین مواردی می‌باشد که امروزه تولید کنندگان به آن توجه می‌کنند تا بتوانند کیسه‌ای مناسب در اختیار مشتری قرار دهند. به همین منظور برای گونی‌های بسته بندی مصالح ساختمانی نیز این قابلیت در نظر گرفته شده است و شما عزیزان می‌توانید اطلاعات برند و نشان تجاری خود را در اختیار گروه تولیدی آپادانا قرار دهید تا اطلاعاتتان بر روی گونی طراحی و چاپ شود. چاپ روی گونی این امکان را برای کسب و کار و برند شما فراهم می‌کند که افراد بیشتری به شما اعتماد کنند و در نتیجه فروشتان افزایش یابد.

مقاوم در برابر وزن سنگین

گونی‌هایی که برای بسته بندی مصالح مورد استفاده قرار می‌گیرند باید مقاومت بالایی در برابر وزن سنگین این مواد داشته باشند تا بتوان به راحتی از آنها برای بسته بندی، حمل و جابجایی استفاده کرد. همچنین این گونی‌ها باید مقاومت بالایی در برابر سوراخ شدن داشته باشند.

بافت مناسب

بافت گونی بسته بندی مصالح ساختمانی باید به گونه‌ای باشد که مصالح ساختمانی از آن به بیرون نریزد و هدر نرود. به همین منظور در تولید این گونی‌ها به ریز بافت بودن آنها توجه می‌شود تا بتوان از بیرون ریختن مصالح جلوگیری کرد.

ممانعت از ورود رطوبت

وجود رطوبت در مصالح ساختمانی همچون شن، گچ، سیمان و ماسه باعث خراب شدن آنها می‌شود. به همین منظور این گونی‌ها به گونه‌ای تولید می‌شوند که از ورود رطوبت به محتویات گونی جلوگیری می‌کنند.

انواع کیسه و گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

گونی که برای بسته بندی مصالح ساختمانی انتخاب می‌کنید ارتباط مستقیمی با کیفیت مصالح و مواد مصرفی دارد. به همین منظور باید گونی مناسب و با کیفیت برای محصولات خود انتخاب کنید. انواع این گونی‌ها عبارتند از:

انواع کیسه و گونی بسته بندی مصالح ساختمانی
انواع کیسه و گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

گونی پروپیلن بسته بندی مصالح ساختمانی

یکی از بهترین گونی‌هایی که برای بسته بندی مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، گونی پروپیلن می‌باشد که انعطاف پذیری بالا و وزن سبکی دارد. همچنین این گونی مقاومت زیادی در برابر وزن سنگین مصالح نشان می‌دهد.

گونی لمینتی بسته بندی مصالح ساختمانی

همانطور که از نام این گونی مشخص است در فرایند تولید از یک لایه لمینت استفاده می‌شود و این موضوع در افزایش مقاومت این گونی تاثیر بسزایی دارد. همچنین از دیگر ویژگی‌های این گونی می‌توان به عدم نفوذ آب و رطوبت به داخل گونی و همچنین نم کشیدن مصالح اشاره کرد.

کیسه اسپان بسته بندی مصالح ساختمانی

کیسه اسپان با پارچه فوم رنگ دوخته می‌شود که نوعی پارچه سوزنی می‌باشد. این پارچه‌ها بر خلاف پارچه‌های قدیمی تار پودشان از بین نمی‌رود و کیفیت بالایی دارند. از ویژگی‌های این کیسه می‌توان به ضد آب بودن، تهویه هوای مناسب، عدم ورود نور خورشید به محتویات داخل کیسه، تحمل وزن بالا و… اشاره کرد.

گونی پلی اتیلن بسته بندی مصالح ساختمانی

یکی از پرفروش‌ترین گونی‌های بسته بندی مصالح ساختمانی موجود در بازار، گونی پلی اتیلن می‌باشد که از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است. از آنجایی که این گونی‌ها خاصیت کشسانی ندارند، برای بسته بندی، حمل و جابجایی مصالح سنگین گزینه مناسبی هستند.

چاپ کیسه و گونی مصالح ساختمانی

کمترین کاری که می‌توانید برای تبلیغات برند و کسب و کار خود انجام دهید، چاپ روی کیسه و گونی مصالح ساختمانی است. این کار باعث تمایز بین شما و رقبا می‌شود به همین منظور می‌توانید اطلاعاتتان را با یک طراحی خوب و استاندارد بر روی کیسه و یا گونی مصالح ساختمانی چاپ کنید. اطلاعات برند، اطلاعات محصول، تولید کننده، موادی که در فرایند تولید استفاده می‌شود، اطلاعات تماس و آدرس را می‌توانید بر روی گونی و کیسه طراحی و چاپ کنید.

چاپ گونی و کیسه را می‌توانید به گروه تولیدی آپادانا بسپارید. در آپادانا با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، چاپ کیسه و گونی انجام می‌شود. همچنین این نکته را نیز در نظر داشته باشید که چاپ‌هایی که توسط آپادانا بر روی کیسه و گونی انجام می‌شود کیفیت بالایی دارند و به راحتی در برابر آفتاب و آب از بین نمی‌روند و خراب نمی‌شوند.

قیمت گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

عوامل مختلفی همچون جنس گونی، ابعاد و سایز گونی، ضخامت گونی، رنگ گونی، نوع طرح و چاپ گونی در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است. همچنین با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه با نوسانات زیادی در بازار رو به رو است نمی‌توان برای گونی‌های بسته بندی مصالح ساختمانی قیمت دقیق و ثابتی را تعیین کرد. به منظور استعلام قیمت این گونی‌ها با کارشناسان گروه تولیدی آپادانا در تماس باشید.

قیمت گونی بسته بندی مصالح ساختمانی
قیمت گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

خرید گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

اگر قصد خرید یک گونی با کیفیت برای بسته بندی مصالح ساختمانی را دارید پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان فروش گروه تولیدی آپادانا در تماس باشید تا به شما در انتخاب سایز و ابعاد این گونی کمک کنند. همچنین آپادانا چاپ روی گونی و کیسه را نیز برای شما انجام می‌دهد.

گروه تولیدی آپادانا ربع قرن تجربه درخشان در زمینه تولید کیسه و گونی دارد و تاکنون توانسته با شرکت‌ها و کارخانجات بسیاری همکاری کند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *