معرفی بهترین گونی بسته بندی حبوبات

معرفی بهترین گونی بسته بندی حبوبات

معرفی بهترین گونی بسته بندی حبوبات

معمولا تمامی خرده فروشان و عمده فروشان حبوبات به دنبال بهترین گونی برای بسته بندی محصولات خود هستند. زیرا بسته بندی، حمل و جابجایی حبوبات از اهمیت بالایی برخوردار است و حبوبات باید به گونه‌ای بسته بندی شوند که کمترین آسیب به آن وارد شود. از طرفی حبوبات معمولا در انبار و سوله‌ها نگهداری می‌شود و ممکن است در معرض رطوبت، گرما، سرما، کپک، حشرات و مواردی از این قبیل قرار بگیرد. بنابراین با توجه به این موارد باید گونی مناسب برای بسته بندی حبوبات انتخاب کنید. در ادامه با گروه تولیدی آپادانا همراه باشید تا به معرفی انواع گونی بسته بندی حبوبات بپردازیم.

گونی بسته بندی حبوبات
گونی بسته بندی حبوبات

انواع گونی بسته بندی حبوبات

انتخاب نوع پارچه، ابعاد و اندازه‌ گونی به نظر مشتری بستگی دارد. از پرفروش‌ترین گونی‌های بسته بندی حبوبات که در آپادانا تولید می‌شوند به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

گونی پلاستیکی بسته بندی حبوبات

گونی‌های پلاستیکی که برای بسته بندی حبوبات مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولا دارای یک لایه لمینت ضد آب می‌باشند. این گونی‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید شده و تولید کنندگان می‌توانند متناسب با حجم محصول ابعاد این گونی را انتخاب کنند. از ویژگی‌های مثبت و منفی گونی پلاستیکی بسته بندی حبوبات به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • ضد آب بودن گونی پلاستیکی بسته بندی حبوبات باعث می‌شود که محصول شما آسیب نبیند و کپک نزند.
  • وزن کم این گونی‌ها یکی از ویژگی‌های مثبت آنها تلقی می‌شود. به گونه‌ای که به راحتی می‌توانید آنها را حمل و جابجا کنید.
  • گونی پلاستیکی بسته بندی حبوبات دارای قابلیت چاپ می‌باشد و می‌توانید اطلاعات شرکت و یا کارخانه را بر روی آن طراحی و چاپ کنید.
  • یکی از ویژگی‌هایی دیگر این گونی‌ها، جریان هوا می‌باشد که می‌تواند باعث ایجاد بوی نم گرفتگی در حبوبات شود.

گونی کنفی بسته بندی حبوبات

گونی‌های کنفی یکی دیگر از انواع گونی‌های بسته بندی حبوبات می‌باشند و این گونی‌ها نیز مانند سایر گونی‌ها دارای ویژگی‌های مثبت و منفی می‌باشد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

  • قیمت گونی کنفی حبوبات نسبت به گونی‌های پلاستیکی بیشتر است و برای تولید کنندگانی که تولید و فروش عمده ندارند مقرون بصرفه نیست.
  • متاسفانه گونی‌های کنفی ضد آب نیستند و نفوذ آب به داخل این گونی‌ها می‌تواند به حبوبات آسیب برساند.
  • گونی کنفی بسته بندی حبوبات از قابلیت چاپ برخوردار نیست.
  • یکی از مهمترین ویژگی‌های مثبت این گونی‌ها است که مانع از نفود حشرات می‌شود.

گونی‌های بسته بندی حبوبات چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

برای اینکه بتوانید حبوبات را در گونی‌های مناسب بسته بندی کنید و مدت زمان زیادی آنها را در انبار یا سوله نگهداری کنید باید مواردی را در هنگام انتخاب و خرید گونی بسته بندی حبوبات در نظر بگیرید که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

  • حبوبات نباید در معرض نور مستقیم خورشید، رطوبت و آب قرار بگیرند. بنابراین در انتخاب گونی بسته بندی حبوبات به این موضوع توجه کنید.
  • کیسه‌ها و گونی‌های بسته بندی حبوبات باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند تا در هنگام حمل و جابجایی پاره نشوند.
  • استحکام کیسه‌های بسته بندی حبوبات از اهمیت بالایی برخوردار است به گونه‌ای که اگر این کیسه‌ها برای مدت طولانی در انبار بمانند بتوانند استحکام خود را حفظ کنند و تار و پود آنها از هم جدا نشود.
  • گونی‌هایی را برای بسته بندی حبوبات انتخاب کنید که قابلیت چاپ داشته باشند تا بتوانید اطلاعات محصول و تولید کننده را بر روی آنها به راحتی چاپ کنید و کسب و کارتان را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید.
  • کیفیت و قیمت گونی‌های بسته بندی حبوبات باید با یکدیگر تناسب داشته باشد.
گونی بسته بندی حبوبات
گونی بسته بندی حبوبات

چاپ گونی بسته بندی حبوبات

اولین چیزی که در هنگام خرید محصول نظر خریداری را جلب می کند، بسته بندی محصول می‌باشد. در واقع هر چه بسته بندی محصول شکیل‌تر و زیباتر باشد شانس انتخاب آن برای خرید بیشتر است. آنچه که می‌تواند بسته بندی محصول شما را شکیل‌تر و زیباتر نشان دهد، چاپ است. چاپ  گونی بسته بندی حبوبات به این دلیل انجام می‌شود که خریدار بتواند با محصولی که بسته بندی کرده‌اید بیشتر آشنا شود. در واقع اطلاعاتی اعم از نام برند و شرکت تولید کننده محصول، نوع محصول، اطلاعات تماس و آدرس بر روی گونی‌های بسته بندی حبوبات طراحی و چاپ می‌شود. در آپادانا امکان طراحی و چاپ روی گونی نیز فراهم شده است و اطلاعات شما با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و رنگ‌های با کیفیت بر روی گونی مدنظرتان چاپ می‌شود.

قیمت گونی بسته بندی حبوبات

در هنگام خرید گونی بسته بندی حبوبات معمولا با قیمت‌های متنوعی رو به رو می‌شوید. دلیل تفاوت قیمت نیز نوع گونی‌ها و مواد اولیه‌ای می‌باشد که در تولید گونی‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع از آنجایی که کشاورزان و صنایع در تهیه حبوبات زحمت زیادی می‌کشند، محصولشان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید برای حاصل دست رنج خود کیسه و گونی‌های مناسبی انتخاب کنند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن آنها را بسته بندی کنند و به فروش برسانند.

اگر بتوانید گونی بسته بندی حبوبات را مستقیم از تولید کننده خریداری کنید مسلما هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. گروه تولیدی آپادانا یکی از معتبرترین مجموعه‌های تولید کیسه و گونی در اصفهان می‌باشد که افتخار همکاری با شرکت‌ها و کارخانجات داخلی و خارجی بسیاری را داشته است. خرید گونی بسته بندی حبوبات از گروه تولیدی آپادانا این امکان را به شما می‌دهد که محصولی با کیفیت با قیمت مناسب به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع گونی‌های بسته بندی حبوبات با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

 

قیمت گونی بسته بندی حبوبات
قیمت گونی بسته بندی حبوبات

خرید گونی بسته بندی حبوبات از گروه تولیدی آپادانا

در این مقاله سعی کردیم هر آنچه باید در رابطه با گونی‌های بسته بندی حبوبات بدانید را بیان کنیم. به طور کلی می‌توان گفت بهترین گونی، گونی است که بتواند از محصول شما به خوبی مراقبت کند و بتوانید محصولتان را برای مدت طولانی نگهداری کنید.

گروه تولیدی آپادانا با ربع قرن سابقه درخشان در زمینه تولید انواع کیسه و گونی در اصفهان آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید انواع کیسه و گونی با ما در تماس باشید.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *