راهنمای خرید کیسه زباله

راهنمای خرید کیسه زباله

راهنمای خرید کیسه زباله

بهترین کیسه زباله، کیسه‌ای است که توسط مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشد. در هنگام خرید کیسه زباله باید به این موضوع توجه کنید که کیسه زباله را برای جمع آوری زباله‌های صنعتی نیاز دارید یا زباله‌های خانگی. تمامی منازل، رستوران‌ها، مراکز و دفاتر مختلف به کیسه زباله نیاز دارند. خط تولید آپادانا قادر به تولید انواع کیسه زباله در ابعاد و ضخامت‌های سفارشی می‌باشد. زیرا یکی از مهمترین عواملی که در هنگام خرید کیسه زباله مورد توجه قرار می‌گیرد، ابعاد و اندازه و همچنین ضخامت این کیسه می‌باشد. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می‌پردازیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

راهنمای خرید کیسه زباله
راهنمای خرید کیسه زباله

ضخامت کیسه زباله

کیسه‌های زباله معمولا به صورت رولی تولید می‌شوند و خرید کیسه زباله رولی نسبت به فله ای بهتر است. ضخامت کیسه زباله طبق استانداردهای تعیین شده بین 30 تا 40 میکرون می‌باشد. البته کیسه زباله‌های بیمارستانی که برای جمع آوری زباله‌های عفونی تولید می‌شوند ضخامتی برابر با 60 تا 70 میکرون دارند. با این وجود دست مشتری در انتخاب ضخامت این کیسه باز است و می‌تواند متناسب با زباله‌ها و یا موادی که می‌خواهد در این کیسه قرار دهد ضخامت آن را انتخاب کند.

انواع کیسه زباله

کیسه‌های زباله بر اساس جنس و کاربردی که دارند به چند دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

کیسه زباله برگه‌ای و رولی

کیسه زباله‌های برگه‌ای به صورت برگه برگه روی هم تا می‌شوند و داخل یک بسته بندی قرار می‌گیرند. کیسه زباله رولی نیز به دور یک مقوای رولی پیچیده می‌شود و مصرف آن آسان می‌باشد.

کیسه زباله معطر

برخی از کیسه‌های زباله حاوی اسانس می‌باشند که از انتشار بوی نامطبوع زباله جلوگیری می‌کنند.

کیسه زباله فله‌ای

کیسه زباله فله‌ای نسبت به کیسه زباله رولی از نظر اقتصادی مقرون بصرفه‌تر می‌باشد. از این کیسه‌ها می‌توان برای بسته بندی و حمل و نقل اجسام و کالاهای سنگین نیز استفاده کرد.

کیسه زباله زیست تخریب پذیر

در فرایند تولید این کیسه زباله‌ها از مواد اولیه گیاهی و پلی اتیلن استفاده می‌شود و خاصیت زیست تخریب پذیری به آن می‌بخشد.

کیسه زباله بند دار

کیسه زباله بند دار معمولا به صورت فله‌ای می‌باشد و دارای یک بند پلاستیکی برای بستن درب کیسه است.

کیسه زباله جعبه‌ای

این کیسه زباله‌ها معمولا در جعبه‌هایی همانند جعبه دستمال کاغذی قرار داده می‌شوند.

کیسه زباله دسته دار

کیسه زباله دسته دار نسبت به کیسه زباله معمولی دارای ابعاد بزرگتری می‌باشد.

 

کیسه زباله دسته دار
کیسه زباله دسته دار

ویژگی‌های کیسه زباله با کیفیت

کیسه زباله‌های با کیفیتی که ارزش خرید دارند دارای ویژگی‌هایی می‌باشند که در ادامه به معرفی مختصر آنها می‌پردازیم.

نوع متریال مورد استفاده در فرایند تولید

متریالی که در فرایند تولید کیسه زباله مورد استفاده قرار می‌گیرد در کیفیت نهایی این کیسه‌ها تاثیر گذار است. به عنوان مثال هرچه از متریال‌های با کیفیتی استفاده شود، خاصیت براقی، دوخت پذیری، لطافت و مقاومت این کیسه‌ها بالاتر می‌رود.

انعطاف پذیری

هرچه کیسه زباله انعطاف پذیرتر باشد پسماندهای بیشتری را درون خود جای می‌دهد. با این وجود یکی از ویژگی‌های کیسه زباله‌های با کیفیت، انعطاف پذیری بالای آنها می‌باشد.

دوخت کیسه

یکی از مشکلات کیسه زباله‌ها پاره شدن و بیرون ریختن زباله و پسماند از آنها می‌باشد. بنابراین در هنگام خرید کیسه زباله باید به این موضوع توجه کنید که کیسه زباله‌های با کیفیت از دوخت عالی برخوردارند و در اثر افزایش حجم زباله و پسماند پاره نمی‌شوند.

ضخامت مناسب

یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های کیسه زباله با کیفیت، ضخامت این کیسه می‌باشد. به مراتب هر چه ضخامت کیسه زباله بیشتر باشد تحمل وزن بالاتری دارد و می‌توانید علاوه بر زباله از آن برای بسته بندی و جابجایی اجسام و وسایل مختلف نیز استفاده کنید.

نکات مهم در هنگام خرید کیسه زباله

زمانی که برای خرید کیسه زباله و یا سفارش این کیسه اقدام می‌کنید باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید کیسه‌ای متناسب با نیاز خود خریداری کنید. کیسه زباله‌هایی که برای جمع آوری زباله‌های عفونی و خطرناک استفاده می‌شوند ضخامت بیشتری نسبت به کیسه زباله‌های معمولی دارند. از طرفی برخی از کیسه‌های زباله مخصوص اسباب کشی می‌باشند و می‌توان از آن برای بسته بندی وسایل خانه استفاده کرد که این کیسه‌ها نیز باید ابعاد بزرگ و ضخامت خوبی داشته باشند تا به راحتی پاره نشوند. موضوع دیگری که در هنگام خرید کیسه زباله باید به آن توجه کنید، قیمت این کیسه است. قیمت کیسه زباله باید با کیفیت آن تناسب داشته باشد.

رنگ کیسه زباله

محدودیتی در تعیین رنگ کیسه زباله وجود ندارد و این موضوع کاملا به انتخاب مشتری می‌باشد. به همین منظور می‌توانید کیسه زباله را در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، زرد، بنفش، صورتی، سبز و قرمز سفارش دهید. با این وجود پرفروش‌ترین کیسه‌های زباله، مشکی، سفید، آبی و زرد هستند. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که انتخاب رنگ در تعیین قیمت این کیسه‌ها تاثیری ندارد.

 

رنگ کیسه زباله
رنگ کیسه زباله

تولید کیسه زباله با مواد اولیه درجه 2 و 3

از آنجایی که این کیسه‌ها برای جمع آوری زباله و پسماند مورد استفاده قرار می‌گیرند نیازی نیست که در فرایند تولید از مواد اولیه درجه 1 استفاده شود. البته استفاده از مواد درجه 2 و 3 باعث کم شدن هزینه این کیسه ها نیز می‌گردد و مشتری می‌تواند با قیمت مناسب‌تری این کیسه را خریداری کند.

قیمت کیسه زباله

قیمت کیسه زباله با توجه به نوع این کیسه، مواد اولیه مورد استفاده در فرایند تولید، ابعاد و ضخامت آن تعیین می‌شود و نمی‌توان یک قیمت پایه برای آن تعیین کرد. توجه کنید که خرید کیسه زباله رولی نسبت به کیسه زباله فله‌ای و جعبه‌ای از نظر اقتصادی مقرون بصرفه‌تر می‌باشد. به منظور استعلام قیمت انواع کیسه زباله با کارشناسان فروش گروه تولیدی آپادانا در تماس باشید.

خرید کیسه زباله از گروه تولیدی آپادانا

گروه تولیدی آپادانا با ربع قرن سابقه در زمینه تولید انواع کیسه و گونی در اصفهان، به یکی از برترین تولید کنندگان تبدیل شده است. آپادانا تا کنون با شرکت‌ها و کارخانجات مطرح و معتبری افتخار همکاری داشته است. شما عزیزان نیز می‌توانید به منظور سفارش و خرید انواع کیسه زباله در ابعاد و ضخامت‌های دلخواه با ما در تماس باشید.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *