انواع گونی و پاکت‌های صنعتی کدامند؟

انواع گونی و پاکت‌های صنعتی کدامند؟

انواع گونی و پاکت‌های صنعتی کدامند؟

از انواع گونی و پاکت می‌توان برای مرتب کردن و بسته بندی محصولات مختلف استفاده کرد. این گونی و پاکت‌ها در صنایع مختلفی همچون صنایع دارویی، صنایع غذایی، صنایع کشاورزی، صنایع ساختمانی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. گونی و پاکت‌های بسته بندی از مواد مختلفی تهیه و تولید می‌شوند و هر کدام از آنها دارای کاربری خاصی می‌باشند. در این مقاله به بررسی انواع گونی و پاکت‌های صنعتی می‌پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

انواع گونی و پاکت‌های صنعتی
انواع گونی و پاکت‌های صنعتی

گونی پلاستیکی

مواد اصلی که در فرایند تولید گونی‌های پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، پلی پروپیلن می‌باشد که باعث افزایش مقاومت و همچنین ضد آب شدن این گونی‌ها می‌شود. از گونی‌های پلاستیکی در صنایع مختلف همچون صنایع ساختمانی برای بسته بندی گچ، سیمان و مصالح ساختمانی استفاده می‌کنند. گونی پلاستیکی از قابلیت چاپ برخوردار است و می‌توانید آن را در ابعاد و سایزهای مختلف به آپادانا سفارش دهید.

گونی پارچه‌ای

یکی از پرفروش‌ترین گونی‌های موجود در بازار، گونی‌های پارچه‌ای هستند که در فرایند تولید آنها از الیاف طبیعی استفاده می‌شود. این نوع گونی تجدید پذیر بوده و قابل بازیافت می‌باشد. به همین منظور می‌توانید از گونی پارچه‌ای برای بسته بندی محصولات صنعتی و غیر صنعتی استفاده کنید.

گونی کنفی

گونی کنفی بیشتر برای بسته بندی و حمل و جابجایی محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گونی‌ها به صورت ریز بافت بوده و دارای دوخت‌های متفاوتی است.

گونی جامبو

برای بسته بندی و حمل و نقل مواد پودری که به صورت فله‌ای و در حجم بالا می‌باشند از گونی جامبو استفاده می‌شود. این گونی‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و دارای قابلیت چاپ نیز می‌باشند.

پاکت کامپوزیت با روکش کاغذ

یکی از مقرون بصرفه‌ترین پاکت‌های موجود در بازار، پاکت کامپوزیت با روکش کاغذ می‌باشد که به منظور بسته بندی خوراک دام و طیور و مواد معدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. آنچه این پاکت را در میان انواع پاکت‌ها در موقعیت بهتری قرار می‌دهد، کیفیت بالا و تنوع چاپ می‌باشد. این پاکت معمولا به صورت سه لایه است. لایه داخلی از پلی پروپیلن، لایه میانی از لمینت و لایه خارجی روکشی از کاغذ می‌باشد.

پاکت کامپوزیت با روکش کاغذ
پاکت کامپوزیت با روکش کاغذ

پاکت کامپوزیت با روکش BOPP یا همان کیسه صدفی

پاکت کامپوزیت با روکش BOPP که با نام کیسه صدفی نیز شناخته می‌شود یکی از مقاوم‌ترین و شکیل‌ترین پاکت‌های کامپوزیت موجود در بازار است که به صورت سه و چهار لایه تولید می‌شود. این پاکت‌ها دارای قابلیت چاپ می‌باشند.

پاکت متالایز

از پاکت متالایز در صنایع کشاورزی برای بسته بندی کود و سموم کشاورزی استفاده می‌کنند. البته برخی از این پاکت‌ها برای بسته بندی و نگهداری مواد غذایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پاکت کاغذی لمینتی

یکی از پرفروش‌ترین پاکت‌های کاغذی، پاکت کاغذی لمینتی می‌باشد که چند لایه بوده و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. این پاکت ضد آب است و از محتویات درون خود به خوبی محافظت می‌کند. پاکت‌های کاغذی لمینتی دارای قابلیت چاپ نیز می‌باشند.

پاکت کرافت

پاکت کرافت برای بسته بندی انواع مواد غذایی، میوه‌ها، پوشاک، غذا و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع امروزه بیشتر فروشگاه‌ها به جای استفاده از پاکت‌های پلاستیکی از پاکت‌های کرافت استفاده می‌کنند. زیرا هم از نظر اقتصادی مقرون بصرفه می‌باشد و هم به محیط زیست و طبیعت آسیب جدی وارد نمی‌کند.

چاپ انواع گونی و پاکت

مسلما هر فردی در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کند قصد دیده شدن دارد. امروزه یکی از بهترین و موثرترین روش‌هایی که می‌توان به کمک آن کسب و کار و برند را در معرض دید افراد بیشتری قرار داد، تبلیغات است. فرقی نمی‌کند که شما صاحب یک کارخانه بزرگ هستید یا یک تولیدی کوچک. محصول شما ارزشمند بوده و باید در معرض دید افراد مختلف قرار بگیرد. چاپ گونی و پاکت این امکان را به شما می‌دهد که اطلاعات برند و کسب و کارتان را با طراحی بر روی گونی و پاکت درج کنید. زمانی که مشتری برای خرید محصولی اقدام می‌کند اولین چیزی که می‌تواند نظر آن را جلب کند، بسته بندی محصول می‌باشد. بنابراین اینکه چه بسته بندی برای محصول خود در نظر بگیرید اهمیت دارد. حال آنکه طراحی و چاپ در شکیل و زیبا نشان دادن گونی و پاکت تاثیر گذار می‌باشد نیز از این قاعده مستثنی نیست. با چاپ گونی و پاکت می‌توانید اطلاعات برندتان را به مشتری نشان دهید تا هم بتوانید اعتماد آن را جلب کنید و هم فروش محصولات خود را افزایش دهید.

گروه تولیدی آپادانا با استفاده از دستگاه‌های دیجیتال و پیشرفته با کیفیت‌ترین چاپ گونی و پاکت را برای شما انجام می‌دهد. چاپ‌هایی که توسط آپادانا انجام می‌شود به هیچ عنوان در برابر تغییر دما، آب و رطوبت از بین نمی‌روند و همواره شکل ظاهری اولیه خود را حفظ می‌کنند.

 

چاپ انواع گونی و پاکت
چاپ انواع گونی و پاکت

چه عواملی بر تعیین قیمت گونی و پاکت موثر است؟

به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه که در تولید گونی و پاکت‌های صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، امکان اعلام قیمت دقیق گونی و پاکت فراهم نیست. به منظور اطلاع از قیمت چاپ کیسه، گونی و پاکت با کارشناسان فروش گروه تولیدی آپادانا در تماس باشید و اطلاعات مدنظرتان را در اختیار آنها قرار دهید تا بتوانند به شما در اعلام قیمت کمک کنند. با این وجود از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت انواع گونی و پاکت تاثیر گذارند به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • قیمت روز مواد اولیه
  • نوع مواد اولیه مورد استفاده
  • طراحی و چاپ
  • ساخت کلیشه‌های چاپ
  • ابعاد و اندازه
  • ضخامت و تعداد لایه‌ها
  • تعداد سفارشات

خرید گونی و پاکت از گروه تولیدی آپادانا

همه صنایع در هر زمینه ای که فعالیت کنند برای بسته بندی محصولات خود به گونی و پاکت‌های مخصوص نیاز دارند. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که محصولاتی که دارای بسته بندی شکیل و مرتبی باشند از شانس فروش بیشتری برخوردارند.

گروه تولیدی آپادانا با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه تولید انواع کیسه، گونی و پاکت مفتخر است که توانسته با کارخانجات و شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی همکاری کند. آپادانا علاوه بر ارسال محصولات تولیدی به استان‌های سراسر کشور، محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر می‌کند. به منظور خرید انواع کیسه، گونی و پاکت با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *