انواع گونی‌های پلاستیکی کدامند؟

انواع گونی‌های پلاستیکی کدامند؟

انواع گونی‌های پلاستیکی کدامند؟

گونی‌های پلاستیکی از جمله گونی‌های پرکاربردی می‌باشند که صنایع مختلف به منظور بسته بندی محصولات خود از آن بهره می‌گیرند. در گذشته یک نوع گونی پلاستیکی تولید می‌شد اما امروزه با پیشرفت ماشین آلات و دستگاه‌ها، تمامی مراکز تولیدی گونی قادر به تولید انواع گونی‌های پلاستیکی با مصارف و کاربردهای مختلف هستند. اگر قصد آشنایی با انواع گونی پلاستیکی را دارید با گروه تولیدی آپادانا تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

انواع گونی‌های پلاستیکی
انواع گونی‌های پلاستیکی

گونی پلاستیکی ساده

گونی‌های پلاستیکی ساده در برابر آفتاب مقاومت خوبی از خود نشان نمی‌دهند. به همین منظور اگر مدت زمان زیادی در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرند پوسیده می‌شوند و از بین می‌روند. به همین منظور از گونی پلاستیکی ساده برای بسته بندی موادی استفاده کنید که مجبور نیستید آن را در معرض آفتاب قرار دهید. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این گونی مقاومت چندانی در برابر رطوبت و آب نیز ندارد.

گونی پلاستیکی ضد آب

در فرایند تولید گونی‌های پلاستیکی ضد آب از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن استفاده می‌شود. در برخی مواقع ممکن است مواد پلیمری خاص لمینت شده به این گونی‌ها اضافه کنند که این گونی‌ها را ضد آب نمایند. قیمت گونی پلاستیکی ضد آب نسبت به قیمت گونی پلاستیکی ساده بیشتر است زیرا مقاومت بیشتری در برابر رطوبت، آب و آفتاب نشان می‌دهد.

 گونی پلاستیکی زیپ دار

گونی‌های پلاستیکی زیپ دار معمولا برای بسته بندی محصولات و مواد مختلف در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از این گونی این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید زیپ آن را ببندید و از بیرون ریختن محتویات داخل گونی جلوگیری کنید.

گونی پلاستیکی رولی

گونی پلاستیکی رولی یکی دیگر از انواع گونی‌های پلاستیکی موجود در بازار است. این رول‌ها در ابعاد مختلف به صورت متری تولید می‌شوند و از نظر اقتصادی مقرون بصرفه می‌باشند.

گونی پلاستیکی رنگی

گونی‌های پلاستیکی رنگی مقاومت بیشتری در مقایسه با گونی‌های دیگر دارند. زیرا در فرایند تولید این گونی‌ها موادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که ویژگی‌های خاصی همچون ضد آب بودن را به این گونی‌ها می‌بخشند. این گونی‌ها معمولا لمینت می‌شوند و از نفوذ آب به داخل محتویات گونی جلوگیری می‌کنند.

گونی پلاستیکی رنگی
گونی پلاستیکی رنگی

ویژگی انواع گونی پلاستیکی

در بخش فوق با انواع گونی پلاستیکی موجود در بازار آشنا شدیم. اکنون می‌خواهیم به بررسی ویژگی‌های گونی پلاستیکی بپردازیم.

دارای قابلیت چاپ

از آنجایی که انواع گونی‌های پلاستیکی از بافت نسبتا خوبی برخوردارند، قابلیت چاپ نیز دارند. بنابراین به منظور جلب اعتماد و رضایت مشتری می‌توانید اطلاعات برند خود اعم از نام، آدرس، اطلاعات تماس، نام محصول و… را بر روی این گونی‌ها چاپ کنید. امکان چاپ انواع گونی پلاستیکی در گروه تولیدی آپادانا فراهم شده است. چاپی که آپادانا برای این گونی‌ها در نظر می‌گیرد با کیفیت بوده به طوری که در مقابل تغییرات دما و یا آب واکنشی نشان نمی‌دهد و سالم باقی می‌ماند.

دارای بافت فشرده

از انواع گونی پلاستیکی می‌توان برای جابجایی و بسته بندی مواد ریز دانه همچون گچ، سیمان، ماسه و مواردی از این قبیل استفاده کرد زیرا دارای بافتی فشرده می‌باشند و مانع از خروج محتویات می‌گردند. همچنین این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اکثر این گونی‌ها ضد آب نیز می‌باشند.

وزن کم

گونی‌های پلاستیکی وزن کمی دارند و حمل و جابجایی تعداد زیاد آنها کار آسانی می‌باشد.

مقاومت و استحکام

اکثر گونی‌های پلاستیکی ضد آب و دو لایه هستند. بنابراین مقاومت خوبی در برابر وزن سنگین نشان می‌دهند. گونی‌های پلاستیکی موجود در بازار نسبت به گونی‌های دیگر مقاومت نسبتا خوبی دارند و می‌توانید از آنها برای حمل و جابجایی اجسام و محصولات مختلف استفاده کنید.

دارای قابلیت بازیافت

یکی از ویژگی‌های مثبتی که در تولید انواع گونی پلاستیکی مدنظر قرار گرفته، قابلیت بازیافت می‌باشد. به همین منظور می‌توان چندین مرتبه از این گونی‌ها استفاده کرد.

دارای قابلیت بازیافت
دارای قابلیت بازیافت

کاربرد انواع گونی پلاستیکی

انواع گونی پلاستیکی را می‌توان در صنایع مختلف به منظور بسته بندی و حمل و جابجایی محصولات و مواد مختلف استفاده کرد. با این حال در این بخش به بررسی کاربردهای این گونی‌ها در صنایع مختلف می‌پردازیم.

  • شن، ماسه، سیمان و انواع مصالح ساختمانی را می‌توان در گونی‌های پلاستیکی بسته بندی و جابجا کرد.
  • کشاورزان می‌توانند برای بسته بندی محصولات خود و همچنین بسته بندی و جابجایی انواع کود و سموم شیمیایی از گونی پلاستیکی استفاده کنند.
  • برای بسته بندی انواع مواد و محصولات پودری همچون رنگ‌های پودری می‌توان از گونی پلاستیکی استفاده کرد.
  • برای بسته بندی مواد غذایی و مکمل‌های غذایی از گونی پلاستیکی استفاده می‌شود.
  • برای بسته بندی خشکبار، ادویه جات، حبوبات، غلات و… نیز می‌توان از گونی پلاستیکی استفاده کرد.
  • گونی پلاستیکی در بسته بندی مواد و محصولات پتروشیمی نیز کاربرد دارد.
  • برای بسته بندی مواد معدنی و مواد شیمیایی می توان از گونی پلاستیکی استفاده کرد.

مزایای استفاده از انواع گونی پلاستیکی

  • امکان استفاده مجدد از گونی‌های پلاستیکی
  • دارای رنگ بندی متنوع
  • دارای ابعاد و اندازه‌های سفارشی و مختلف
  • استحکام و مقاومت بالا در برابر پارگی
  • قابلیت شستشو
  • مناسب برای بسته بندی انواع محصولات در صنایع مختلف
  • قیمت مقرون بصرفه
  • حفظ شکل ظاهری
  • دارای قابلیت چاپ

قیمت انواع گونی پلاستیکی

از آنجایی که مواد مختلفی در تولید هر گونی پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت هر کدام از این گونی‌ها نیز متفاوت می‌باشد. با این وجود قیمت انواع گونی پلاستیکی به مواد اولیه مورد استفاده در فرایند تولید، حجم گونی‌ها و ابعاد و اندازه آنها بستگی دارد. به منظور اطلاع از قیمت انواع گونی پلاستیکی با کارشناسان فروش گروه تولیدی آپادانا در تماس باشید و از آنها بخواهید که به شما در خرید و اعلام قیمت انواع گونی پلاستیکی کمک کنند.

قیمت انواع گونی پلاستیکی
قیمت انواع گونی پلاستیکی

خرید انواع گونی پلاستیکی از گروه تولیدی آپادانا

امروزه مراکز زیادی به تولید انواع گونی پلاستیکی پرداخته‌اند. اما آنچه که در این میان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، انتخاب بهترین و معتبرترین مرکز تولیدی گونی می‌باشد. گروه تولیدی آپادانا با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه تولید انواع گونی و کیسه در اصفهان، بهترین گزینه برای خرید انواع گونی پلاستیکی می‌باشد. به همین منظور شما عزیزان می‌توانید مشخصات گونی مورد نیاز خود را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا بتوانند به شما در خرید انواع گونی پلاستیکی کمک کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *