انواع کیسه لمینت کدامند؟

انواع کیسه لمینت کدامند؟

انواع کیسه لمینت کدامند؟

کیسه لمینت یکی از انواع کیسه‌های پر فروش موجود در بازار است. لمینت نوعی پلیمر می‌باشد که به صورت مذاب بر روی سطح کیسه ریخته می‌شود و خاصیت ضد رطوبت به کیسه می‌بخشد. علاوه بر آن باعث افزایش ضخامت و در نهایت افزایش مقاومت کیسه می‌شود. تنوع مواد اولیه که در فرایند تولید کیسه لمینت مورد استفاده قرار می‌گیرند، باعث تولید چندین مدل کیسه لمینت می‌شوند. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به معرفی انواع کیسه و گونی لمینت و کاربردهای آنها بپردازیم.

 

انواع کیسه لمینت
انواع کیسه لمینت

کیسه لمینت دو لایه

کیسه‌های لمینت دو لایه به صورت یک سر باز و یک سر دوخت می‌باشند. لایه داخلی این کیسه‌ها از نایلون است. به دلیل وجود نایلون در لایه داخلی، این مدل از کیسه‌ها باعث محافظت از محتویات در برابر عوامل بیرونی همچون رطوبت می‌شوند. به همین منظور می‌توان از کیسه لمینت دو لایه برای بسته بندی شکر، کود شیمیایی، مواد غذایی، محصولات پتروشیمی و هر محصولی که به رطوبت حساس باشد استفاده کرد. ناگفته نماند که جنس لایه بیرونی کیسه لمینت دو لایه از پلی پروپیلن می‌باشد.

کیسه لمینت صادراتی

یکی دیگر از انواع کیسه‌های لمینت موجود در بازار، کیسه لمینت صادراتی می‌باشد که یکی از پرطرفدارترین محصولات تولیدی آپادانا است. این کیسه‌ها طبق یک فرمولاسیون خاص و طی فرایندی پیچیده تولید می‌شوند. سطح این کیسه کاملا صاف و یکنواخت بوده و دارای بافتی شطرنجی می‌باشد. کیسه لمینت صادراتی از قابلیت چاپ نیز برخوردار است.

کیسه لمینت ضد آب

کیسه لمینت ضد آب در رنگ‌های سبز، سفید، نارنجی، مشکی و نقره‌ای تولید می‌شود. موادی همچون پلی اتیلن و پلی پروپیلن باعث ضد آب شدن این کیسه می‌شوند. از این کیسه می توانید برای بسته بندی موادی استفاده کنید که نسبت به آب حساس هستند.

کیسه لمینت فشرده

کیسه لمینت فشرده نوع دیگری از کیسه‌های لمینت می‌باشد که برای بسته بندی محصولاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که نسبت به آفتاب حساس هستند. این کیسه‌ها به دلیل بافت فشرده‌ای که دارند مقاومت خوبی در برابر آفتاب از خود نشان می‌دهند.

کیسه لمینت فشرده
کیسه لمینت فشرده

ویژگی‌های کیسه لمینت

  • قابلیت تولید در چهار رنگ مختلف
  • استحکام و مقاومت بالا
  • مقاومت کششی بالا
  • مقاوم در برابر نفوذ رطوبت به داخل محتویات کیسه
  • دو لایه بودن
  • قابل تولید در ابعاد و سایزهای مختلف

کاربرد کیسه لمینت

همانطور که در بخش فوق نیز اشاره کرده‌ایم کیسه لمینت یکی از انواع کیسه‌های پرکاربردی می‌باشد که صنایع مختلف به منظور بسته بندی محصولات خود از آن استفاده می‌کنند. با این وجود از مهمترین کاربردهای کیسه لمینت به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • بسته بندی محصولات دامی و خوراکی همچون مکمل‌های غذایی، دارویی و خوراک دام و طیور
  • بسته بندی خشکبار
  • بسته بندی ادویه جات و حبوبات
  • بسته بندی بذرها و کودهای کشاورزی
  • بسته بندی مواد پودری همچون آرد سوخاری، پودر پنیر، شیر خشک و…
  • بسته بندی مواد گرانولی
  • بسته بندی مواد معدنی
  • بسته بندی خوراک آبزیان
  • بسته بندی رنگ‌های پودری
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی مواد شیمیایی
  • بسته بندی و جابجایی مصالح ساختمانی

چه چیزی ارزش خرید کیسه لمینت را بالا می‌برد؟

مزایای بسیاری وجود دارند که باعث بالا بردن ارزش خرید کیسه لمینت می‌شوند. در ادامه به بررسی بخشی از آنها می‌پردازیم.

قابلیت استفاده مجدد از انواع کیسه لمینت

یکی از مهمترین فاکتورهایی که ارزش خرید کیسه لمینت را بالا می‌برد، قابلیت شستشوی آن می‌باشد. به همین منظور می‌توانید از این کیسه چندین مرتبه استفاده کنید.

حفاظت از محیط زیست

همه ما می‌دانیم که باقی ماندن کیسه و پلاستیک در طبیعت آثار خوشایندی به همراه ندارد. به همین منظور در تولید انواع کیسه لمینت موادی استفاده کرده‌ایم که این مواد دوستدار محیط زیست بوده و هیچ آسیبی به محیط زیست و طبیعت وارد نمی‌کنند.

وزن کم و انعطاف پذیری بالا

برای جابجایی مواد و محصولات سنگین وزن، کیسه لمینت بهترین گزینه می‌باشد. زیرا این کیسه وزن بسیار سبکی دارد و از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. با این اوصاف اگر می‌خواهید محصولات خود را به صورت انبوه بسته بندی و در انبار نگهداری کنید، کیسه لمینت بهترین انتخاب برای شما می‌باشد.

دارای قابلیت چاپ

انواع کیسه لمینت به گونه‌ای تولید می‌شوند که دارای قابلیت چاپ می‌باشند. با این وجود اگر می‌خواهید برند خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید، می‌توانید اطلاعات برند را بر روی کیسه لمینت چاپ کنید. امکان چاپ تک رنگ و چند رنگ بر روی انواع کیسه لمینت وجود دارد.

مناسب برای بسته بندی مواد ریز دانه

از آنجایی که کیسه لمینت از مقاومت و استحکام خوبی برخوردار است، با برخورد یک شیء تیز پاره نمی‌شود به همین منظور می‌توانید از آن برای بسته بندی مواد ریز دانه نیز استفاده کنید.

قیمت کیسه لمینت

اگر به بازار کیسه و گونی سری زده باشید مسلما با قیمت‌های متفاوتی رو به رو شده‌اید. دلیل تفاوت قیمت، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و یا بی کیفیت در فرایند تولید می‌باشد. آنچه که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است، انتخاب کیسه با کیفیت با قیمت مناسب است. به عبارتی کیفیت و قیمت کیسه لمینت باید با یکدیگر تناسب داشته باشند. قیمت کیسه لمینت را نمی‌توان به صورت ثابت بیان کرد زیرا به قیمت مواد اولیه موجود در بازار بستگی دارد و قیمت این مواد نیز دارای نوسانات زیادی می‌باشد. به همین منظور اگر قصد اطلاع از قیمت کیسه لمینت را دارید می‌توانید با کارشناسان فروش گروه تولیدی آپادانا در تماس باشید و از آنها بخواهید که به شما در انتخاب کیسه مورد نیازتان کمک کنند و قیمت کیسه را نیز اعلام نمایند.

 

قیمت کیسه لمینت
قیمت کیسه لمینت

خرید بهترین کیسه لمینت

با توجه به اینکه در بخش‌های فوق به بررسی چندین نوع کیسه لمینت پرداخته‌ایم، نمی‌توانیم بگوییم که کدام کیسه بهترین است. زیرا شما عزیزان باید متناسب با نیاز خود بهترین کیسه را انتخاب کنید. اما به طور کلی می‌توانیم بگوییم کیسه لمینت از آن دسته کیسه‌های موجود در بازار است که از خرید آن پشیمان نمی‌شوید و می‌توانید از آن برای بسته بندی مواد و محصولات مختلف در صنایع گوناگون استفاده کنید.

گروه تولیدی آپادانا با سال‌ها تجربه در زمینه تولید کیسه و گونی مفتخر است که توانسته با شرکت‌ها و کارخانجات بزرگ و مطرح همکاری کند. خرید انواع کیسه لمینت از گروه تولیدی آپادانا امکان پذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید کیسه لمینت با مشاوران ما در تماس باشید.  

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *