از چه کیسه‌هایی می‌توان برای بسته بندی کود و سموم کشاورزی استفاده کرد؟

از چه کیسه‌هایی می‌توان برای بسته بندی کود و سموم کشاورزی استفاده کرد؟

از چه کیسه‌هایی می‌توان برای بسته بندی کود و سموم کشاورزی استفاده کرد؟

یکی از عوامل مهمی که در رشد و نمو گیاهان تاثیرات مثبتی دارد، کود و سموم کشاورزی است. انواع مختلف کود و سموم کشاورزی حاوی مواد مغذی می‌باشند و باید به گونه‌ای نگهداری شوند که خاصیت آنها از بین نرود و بتوان از آنها برای گیاهان و زمین‌های کشاورزی استفاده کرد.

بسته بندی این سموم در صنایع کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره صاحبان این صنایع به دنبال کیسه‌ها و پاکت‌های مناسب برای بسته بندی سموم و کودهای کشاورزی هستند. طبق آمارهای به دست آمده، صنایع کشاورزی در دسته پر مصرف‌ترین صنایعی هستند که از کیسه و پاکت استفاده می‌کنند. کود و سموم شیمیایی باید به گونه‌ای بسته بندی شوند که آسیبی به آنها وارد نشود. از طرفی کود و سموم شیمایی معمولا از وزن سنگینی برخوردارند و باید در انتخاب خود به مقاومت و استحکام کیسه و پاکت توجه کنید تا بتوانید محصولی خریداری کنید که بدون تغییر شکل ظاهری و پارگی، کود و سموم شیمیایی را به راحتی درون خود جای دهد. از ویژگی‌های کلی کیسه‌ها و پاکت‌های بسته بندی کود و سموم شیمیایی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • کمک به افزایش ماندگاری کود و سموم
  • دارای قابلیت چاپ
  • جلوگیری از ورود حشرات به کود و سموم
  • جلوگیری از ورود نور، هوا و رطوبت به کود و سموم

در ادامه به بررسی کیسه‌های بسته بندی کود و سموم شیمیایی می‌پردازیم.

کیسه بسته بندی کود و سموم شیمیایی
کیسه بسته بندی کود و سموم شیمیایی

انواع پاکت‌های بسته بندی کود و سموم شیمیایی

از رایج‌ترین پاکت‌های بسته بندی کود و سموم شیمیایی که در این صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

پاکت ایستاده

پاکت‌های ایستاده به صورت زیپ دار و بدون زیپ تولید می‌شوند و برای بسته بندی محصولات تا سه کیلوگرم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پاکت باکس پوچ

یکی از جدیدترین پاکت‌های بسته بندی کود و سموم شیمیایی، پاکت باکس پوچ می‌باشد که از نظر ظاهری زیبا بوده و گزینه خوبی برای بسته بندی این محصولات است.

پاکت بغل گاست

برای بسته بندی کود و سموم شیمیایی بالای پنج کیلو، از پاکت بغل گاست استفاده می‌شود. در واقع این پاکت به منظور بسته بندی این محصولات در حجم بالا تولید می‌گردد.

پاکت سه طرف دوخت

یکی از مقرون بصرفه‌ترین پاکت‌های بسته بندی سموم و کودهای شیمیایی، پاکت سه طرف دوخت می‌باشد که ظاهر زیبایی دارد.

پاکت بسته بندی سم

سم یکی از مهمترین موادی می‌باشد که از گیاه در برابر آفات و حشرات محافظت می‌کند. بنابراین نحوه نگهداری آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید این محصول به دور از آفتاب، رطوبت و هوا قرار بگیرد. به همین منظور می‌توانید از پاکت‌های بسته بندی سم استفاده کنید که از قابلیت چاپ نیز برخوردارند.

نایلون بسته بندی کود و سموم کشاورزی

همانطور که می‌دانید کود و سموم کشاورزی نباید در معرض رطوبت قرار بگیرند. زیرا رطوبت باعث رشد و تکثیر قارچ و کپک در این محصولات می‌شود. به همین منظور می‌توانید از نایلون بسته بندی کود و سموم کشاورزی استفاده کنید که این نایلون‌ها به صورت چند لایه بوده و از ورود نور، رطوبت و هوا به داخل محتویات نایلون جلوگیری می‌کنند. این نایلون‌ها در انواع مختلف نایلون کود مایع، نایلون کود مرغی و نایلون کود حیوانی تولید می‌شوند.

چاپ کیسه بسته بندی کود و سموم کشاورزی

یکی از مهمترین مواردی که می‌تواند باعث افزایش فروش و موفقیت کسب و کار شما شود، تبلیغات است. در واقع شما می‌تواند اطلاعات برند و کسب و کارتان را بر روی کیسه بسته بندی کود و سموم چاپ کنید تا افراد مختلف بتوانند با برند و کسب و کار شما آشنا شوند. ویژگی‌های محصول همچون نوع کود و یا سم، شرکت تولید کننده، اطلاعات تماس، آدرس و هر گونه اطلاعاتی که از محصول و شرکت تولید کننده در دست دارید را می‌توانید با طرحی دلخواه بر روی کیسه بسته بندی کود و سموم چاپ کنید. چاپ کیسه و گونی این امکان را به شما می‌دهد که مشتریان بیشتری را به سمت برند و کسب و کارتان جذب کنید. زیرا زمانی که مشتری برای خرید کود و سموم اقدام می‌کند اولین چیزی که می‌تواند نظر آن را جلب کند، بسته بندی این محصولات است. با این اوصاف اگر کیسه بسته بندی کود و سموم چاپ داشته باشد قطعا مشتری انتخاب بهتری خواهد داشت و می‌تواند متناسب با اطلاعات روی کیسه محصول مورد نیاز را انتخاب کند. چاپ کیسه کود و سموم در گروه تولیدی آپادانا انجام می‌شود.

چاپ کیسه بسته بندی کود و سموم کشاورزی
چاپ کیسه بسته بندی کود و سموم کشاورزی

اهمیت استفاده از کیسه بسته بندی کود و سموم کشاورزی

از آنجایی که کود و سموم کشاورزی در برابر رطوبت و حشرات حساس هستند و دچار بوی نم می‌شوند باید بسته بندی‌های مناسبی برای آنها انتخاب کنید. از طرفی برخورد نور و هوا به کود و سموم کشاورزی می‌تواند باعث فاسد شدن این محصولات شود. در این میان اهمیت استفاده از کیسه بسته بندی کود و سموم کشاورزی نمایان می‌شود و می‌توان گفت این کیسه‌ها لازمه هر صنعتی بخصوص صنایع کشاورزی می‌باشند.

قیمت کیسه بسته بندی کود و سموم کشاورزی

قیمت کیسه و یا پاکت های بسته بندی کود و سموم کشاورزی به عواملی همچون نوع کیسه و پاکت، ابعاد و اندازه و چاپ آنها بستگی دارد. به همین منظور می‌توانید جهت استعلام قیمت کیسه و پاکت‌های بسته بندی کود و سموم با کارشناسان فروش گروه تولیدی آپادانا در تماس باشید. آپادانا این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده که بتوانید انواع کیسه و پاکت بسته بندی کود و سموم را در ابعاد و اندازه‌های دلخواه همراه با طراحی و چاپ سفارش دهید.

خرید کیسه بسته بندی کود و سموم کشاورزی

با توجه به مواردی که در بخش‌های فوق به بررسی آنها پرداخته‌ایم، خرید کیسه بسته بندی کود و سموم برای صنایع کشاورزی لازم و ضروری است. به همین منظور اگر قصد خرید انواع کیسه و پاکت‌های کود و سموم کشاورزی را دارید با مشاوران گروه تولیدی آپادانا در تماس باشید. گروه تولیدی آپادانا تولید کننده انواع کیسه و گونی در اصفهان می‌باشد که محصولات خود را علاوه بر شهرهای مختلف به کشورهای همسایه نیز صادر می‌کند. از مهمترین عواملی که باعث درخشان شدن این تولیدی در میان تولیدی‌های دیگر شده است، استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، مواد اولیه با کیفیت و نیروی انسانی متخصص می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید کیسه بسته بندی کود و سموم کشاورزی و انواع کیسه و گونی با ما در تماس باشید.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *